Dag 18 t/m 22

9 augustus 2015 - Kota Kinabalu, Maleisië

Zaterdag 8 augustus
Dit is de dag dat we vertrekken naar onze eindbestemming, Kota Kinabalu. Na een vliegreis van een uur kwamen we aan in ons laatste resort, Shangri La Tanjung Aru Resort. Een schitterend complex om onze laatste vier dagen te genieten van zon, zwembad, strand en zee. We hopen op donderdag 13 augustus rond 07.00 s'ochtends weer te landen in Amsterdam. We hebben enorm genoten van deze schitterende vakantie.

1. Erwin:
    9 augustus 2015
    De tijd gaat snel nog even genieten dan van jullie mooie trip en relaxdagen een goeie veilige vlucht naar huis
  2. Erwin:
    9 augustus 2015
    Geniet er van !! Leuke blog was het mooie foto's . Zullen er vast meer zijn
  3. Ardy:
    10 augustus 2015
    Ziet er geweldig uit en ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Geniet er nog even lekker van !!!!!!
  4. Richard:
    10 augustus 2015
    Hoi Hans, jolanda, annemarie en martijn. Ik heb op mijn gemak alle verslagen gelezen en foto's bekeken. Wat een ervaring zeg....echt een prachtige vakantie. Geweldig wat jullie allemaal hebben gezien met tussendoor een buitje en een bijna no boarder. We zijn benieuwd naar de overige verhalen. Geniet van de laatste dagen en een goede reis terug naar huis. Groetjes Chard
  5. Francine:
    11 augustus 2015
    Wat een geweldige reis!! Ik heb stds genoten van jullie verhalen. Bedankt!
    Nu nog lekker even genieten op deze eindbestemming!
    Goede reis terug! Take care! XX F
  6. Paul:
    12 augustus 2015
    Hoi allen, wat een leuke verhalen! Volgens mij een once in a lifetime reis. Wat hebben jullie veel ondernomen en gezien. Nu nog even lekker relaxen!
    Geniet nog even en tot in NL.
    Gr. Paul